White Nights Moscow 2017

October 10-11 2017
Москва, Россия
View
To favorites

Павел Ряйкконен

Исполнительный директор и со-основатель at Nevosoft

Alessandro Canossa

Senior Game User Researcher at Ubisoft

Александр Шиляев

Lead Game Designer at Playrix

Кирилл Шабордин

CTO at Social Quantum

Игорь Петров

Game Design Director at MyTona

About event

Topic: IT

White Nights Conference — это международная бизнес-конференция, посвященная разработке и продвижению игр на всех платформах (мобильные, PC, консоли, веб). Она проходит четыре раза в год: в феврале в Праге, в апреле на Кипре, в июне в Санкт-Петербурге, в октябре в Москве. Суммарно за год White Nights собирает более 4000 профессионалов игровой индустрии. 

Audience

  • Экспертам индустрии мобильных игр
  • Разработчика мобильных игр
  • Паблишерам
  • Контент-специалистам
  • Маркетологам
Share

Schedule

Show all
Tuesday, October 10
Day 1
Get access to all talks
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0
Секция 1

Павел Ряйкконен

Исполнительный директор и со-основатель at Nevosoft

Обзор рынка игр: 2017 год в цифрах

Game Industry Overview: the Year 2017 in Numbers

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/107

Секция 1

Alessandro Canossa

Senior Game User Researcher at Ubisoft

Инфлюенсеры, которых вы не замечали, или на ком держится игровое сообщество

Another Kind of Influencer: the Hidden Backbone of a Game’s Community

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/108

Секция 3

Ксения Стернина

Руководитель юзабилити-лаборатории at Mail.ru Group
and 1 more
speaker

Как исследования в области нейрофизиологии помогают в разработке игр

How Neurophysiological Studies Help in Game Development

Секция 1

Александр Шиляев

Lead Game Designer at Playrix

Разработка уровней в Gardenscapes

Level Design in Gardenscapes

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/109

Секция 1

Кирилл Шабордин

CTO at Social Quantum

Cвой движок в 2017 году: зачем нужно писать свое?

Creating Your Own Engine: Why Should One Bother?

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/110


Секция 3

Елена Зезюлина

Business Development Director, Eastern Europe at Unity Technologies

Unity 2017: настоящее и будущее

Unity 2017: Present and Future

Секция 1

Игорь Петров

Game Design Director at MyTona

Как внутриигровые события помогают вовлечь пользователей

How In-game Events Help to Engage Users

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/111

Секция 2

Natalie Portier

COO at Appodeal

Как развивается мобильная реклама

How Mobile Advertising is Evolving

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/124

Секция 3

Иван Помыткин

Head of PC Publishing at Herocraft

Маркетинг игр на PC для чайников

PC Game Marketing for Dummies


Секция 1

Игорь Клюкин

COO at Pixonic

Что мы делали не так в War Robots

What Went Wrong While Developing War Robots

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/112

Get access to all talks
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0
Секция 2

Александр Кесельман

Customer Success Manager at AppsFlyer

Battlefield: Fraud

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/125

Секция 1

Андрей Ивашенцев

Директор по инновациям at Game Insight

AR для миллиардов - Мобильная Эра

AR for Billions - Mobile Era

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/113

Секция 2

Слава Тараскин

Директор по развитию бизнеса at Unity Technologies

Правильная интеграция рекламы = ДЕНЬГИ

Smart Ads Integration Means MONEY

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/126

Секция 3

Александр Неберекутин

Сооснователь at DevGame

Внутриигровой баланс и экономика без финансовых затрат

In-Game Balance And Economy Without Financial Cost

Секция 1

Олег Береснев

Основатель и руководитель at Beresnev Games

История успеха Flippy Knife

Success Story of Flippy Knife

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/114


Секция 2

Leon Zhong

Director of Sales, Great China at Mobvista

Как продвигать игры в Китае

How to Promote Games in China

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/127

Секция 3

Марина Мичкова

Руководитель проекта по монетизации мобильного инвентаря и SSP at Яндекс

Решения Яндекса для мобильных приложений

Yandex Advertising Products for Monetization of Mobile In-app Traffic: Tips & Trics



Секция 1

Wayne Lu

Partner Engineer at Facebook

Будущее веб-игр и новые возможности по привлечению игроков

The Future of Web Games and New Opportunities to Engage and Grow Your Community of Gamers

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/118

Секция 2

Ed Laws

GM, SVP Global Performance Advertising at InMobi

Как выжать максимум из денег, потраченных на маркетинг

Getting the Most Out of Your Paid Marketing

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/128

Get access to all talks
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0
Секция 2

Антонина Бинецкая

General Manager at Wargaming

Теплица для выращивания идей

A Greenhouse for Ideas

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/129

Секция 1

Филипп Карманов

Founder & Lead Game Designer at Black Snowflake

HTML5-игры и Playable Ads: практическое руководство

HTML5 Games & Playable Ads: How-To

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/115

Секция 1

Роман Кунгурцев

Маркетолог at Alternativa Platform
and 4 more
speakers

Круглый стол: Модно или можно? Блогеры как канал привлечения игроков

PANEL DISCUSSION: Trendy or Handy: Bloggers As UA Channel

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/116

Секция 2

Mike Hines

Developer Evangelist at Amazon

Все, что нужно знать об Amazon Appstore

Everything You Needed to Know About the Amazon Appstore

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/130

Wednesday, October 11
Day 2
Секция 1

Сергей Тарасов

Head of Community Management at Alternativa Platform

Практический киберспорт: зачем он играм, которые не собирают стадионы?

Practical Esports: Why is It Needed for the Games That Don't Gather Stadiums?

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/117

Секция 2

Jeremy Kang

Principal Game Designer at King

Создавая casual-игры

Creating for Casual

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/131

Секция 1

Иван Возняк

Esports Producer at Mail.Ru Group

What Is an Esports Title?

What Is an Esports Title?

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/119

Секция 2

Роман Горошкин

PR Manager at Epic Games

Unreal Engine 4: Планы развития

Unreal Engine 4: Future Developments

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/132

Get access to all talks
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0
Секция 1

Андрей Коротков

Продюсер at Zillion Whales

Esports и инди-игры: опыт Mushroom Wars 2

Esports & Indie Games According to Mushroom Wars 2 Experience

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/120

Секция 2

Hussam Hammo

CEO & Founder at Tamatem

Рынок мобильных игр в странах MENA

The MENA's Up & Coming Mobile Gaming Market

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/133

Секция 2

Анна Крижановская

Head of Social UA at Playrix

Как стать успешным UAM?

Strategies to Succeed as a UA Manager

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/134

Секция 1

Максим Оснач

Head of Marketing Department at Dmarket.io
and 5 more
speakers

Круглый стол: Blockchain в игровой индустрии

PANEL DISCUSSION: Blockchain in Game Industry: Hype or Real Deal?

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/121

Секция 2

Вячеслав Буйнов

Haxe-инженер at Playtika

Haxe и его место в геймдеве

Haxe and Its Place in Gamedev

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/135

Секция 3

Алексей Клюев

Software Engineer at Samsung Electronics

Оптимизация Android-приложений под десктопный режим смартфонов Samsung

Optimizing Android Apps for Desktop Mode With Samsung DeX

Секция 2

Michael Haberl

CEO & Founder at Xendex

Как заработать в альтернативных сторах?

Making Money in Alternative App Stores

Синхронный перевод на русский: http://nevosoft.podfm.ru/my/139

Секция 2

Кирилл Перевозчиков

Head of Marketing at Larian Studios

Divinity: Original Sin 2: постмортем маркетинговой кампании

Divinity: Original Sin 2: Marketing Post Mortem

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/136

Get access to all talks
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0
Секция 1

Василий Сабиров

Ведущий аналитик at devtodev

Forever Friends: как сделать игрока лояльным

Forever Friends: How to Make Players Loyal

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/122

Секция 1

Анатолий Шарифулин

CEO & Co-founder at AppFollow

ASO для игр: лучшие приёмы и практики в 2017 году

ASO Best Practices 2017 for Games

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/123

Секция 2

Сергей Гимельрейх

Сооснователь at ARPU.GURU

Как подружить баланс с монетизацией

How to Make Your Game Balance and Monetization Become Friends

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/137

Секция 2

Юрий Красильников

Менеджер по развитию бизнеса MyBookTools at TrilobiteSoft

Ищите паблишера?! Забудьте! Вам нужен не он!

Looking for a Publisher? Forget About It! You Need a Partner, Not a Publisher

English translation can be found here: http://nevosoft.podfm.ru/my/138

Tickets

Video
Access to all videos
Purchased
In cart
0 ₽
0 ₽
$0
$0
€ 0
€ 0

Organizer

Nevosoft
https://www.nevosoft.ru

Organizer committee: Лиза Воронкова, liza.voronkova@nevosoft.ru, 79118381843

Similar events

June 28-29 2018
Talks 35
Views 13.45 K
android, google play, ios, windows phone, игры, мобайл, по, приложения, разработка, софт
June 14-15 2017
Talks 46
Views 16.84 K
android, google play, ios, windows phone, игры, мобайл, по, приложения, разработка, софт
October 11-12 2016
Talks 28
Views 16.88 K
android, apple, google play, ios, windows phone, игры, мобайл, по, приложения, разработка, софт
more